Sunday, January 14, 2007

Ah bu kızlar...

Bugün televizyonda dizi izlerken bir diyaloga şahit oldum, kapı çalıyor, içerden bir ses geliyor: "Choptsticklerinizi çıkarın millet, yemek geldi." Bunu söyleyen kız kapıyı açıyor, arkadaşı içeri giriyor ve: "Diğer insanlar nerde?" diyor. Kapıyı açan ise şöyle cevap veriyor: "Kimse yok, yalnızım. 10 kişilik yemek ısmarladım. Siparişi getiren bana bir domuzmuşum gibi bakmasın diye bağırıyorum."

Çok tanıdık geldi bana bu durum! Açgözlülüğüm tutunca kendimi kaybedip abuksubuk bir ton abur cubur ısmarlıyorum ve siparişi getiren "Oha lan tek başına mı yiyecek bu kadar şeyi" demesin diye evde biri varmış gibi davranıyorum.

Ben yine yoğurt çorbası yaptım. Bu tembellikle yapacak başka şey gelmiyor elimden. Ama olmaz böyle. Gelişemiciiim bu kafayla gidersem.


No comments: